al contingut a la navegació Informació de contacte

ANUNCI DE TREBALL TEMPORAL DINAMITZACIÓ LOCAL PER A L'AJUNTAMENT DE BAIX PALLARS

DIMARTS 16 GENER 2024

Us deixem l'oferta de treball per a contractar amb contracte formatiu un Dinamitzador local per a l’ajuntament de Baix Pallars, subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, en el marc de la convocatòria per a la concessió de subvencions destinades a la realització de contractes formatius per a l’obtenció de pràctica professional. El contracte tindrà una durada de 12 mesos a jornada completa.

Els candidats/es han de disposar de titulació universitària de Turisme, Antropologia, Màster en turisme sostenible, Màster en gestió cultural, o en dinamització local, certificat del nivell C1 de català i certificat del nivell B2 d’anglès i/o francès.

Els/les candidats/es, fins al 24 de gener de 2024, hauran d’estar inscrits com a demandants d’ocupació i fer la inscripció a l’oferta a l’OTG de Tremp i hauran de presentar a l’Ajuntament de Baix Pallars:

• Fotocòpia del DNI.

• Curriculum Vitae.

• Informe de vida laboral.

• Fotocòpia de la titulació acadèmica exigida.

• Fotocòpia del nivell C1 de català

Fotocòpia del nivell B2 d’anglès i/o francès

• Fotocòpia dels documents que acreditin la formació i experiència relacionada amb l'àmbit de l'oferta per a la valoració de mèrits.

Fitxers adjunts